Toni Seijo fent la presentació de l'estudi dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content

El mirador: Presentació dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content

Adrià Fernàndez,

El mirador: Presentació dels "Premios BCMA 2024" en Branded Content


Barcelona, 28 de juny de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d’IPSOS,dins del marc dels mirador que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l’informe de les principals tendències dels “Premios BCMA 2024”en branded content.

La incorporació del Branded Content en els “Premios Eficacia” i en els “Premios del CdeC” van ser grans passos importants per estendre una disciplina de comunicació que està donant grans resultats ales marques per la seva capacitat demostrada de captar amb força l’atenció del consumidor. El Branded Content guanya seguidors en la industria. El gran referent és el creixement any rere any que viuen els premis que atorga BCMA Spain, en nombre de casos, agències, productores i anunciants que cada edició sonmés i en el nombre d’assistents.

De la presentació de l'informe per part de Toni Seijo, Creative Excellence & Audience MeasurementService Lines Leader, Ipsos, hem extret els següents punts:

  El BC ajuda a comunicar autenticitat de marca. Un símbol que perdura en el temps i que és el pas previ del compromís del consumidor amb la marca.

  Serveix tant si va dirigit per un públicen general com per un més específic. 

  És efectiu per comunicar propòsit demarca, en especial si són valors que treballen la inclusió i la diversitat.

  Podcasts, Experiencials i interactius són formats interessants pel seu impacte, com també ho són l'estratègia de mitjans multicanal o en TV (connectada o en obert).

  Els "influencers" i "celebrities", funcionen molt bé. Disparant el seu efecte en la marca. 

  I, finalment, que el bon treball és fruit de la col·laboració.

A continuació, Carles Ortet, Vicedegà d'Innovació i continguts del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i CEO de l'agència Zoopa, va moderar una taula de debat en la que van participar Daniel Gilgado, EU Head of Original Content & Acquisitions de RakutenTV i Pablo Muñoz, Director General de BCMA. En aquesta taula de debat, van tractar i explicar com veien el futur del Branded Content i cap a on creien que avançaria, ressaltant que és molt complicat poder encertaren un àmbit que està contínuament creixent i evolucionant. 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies